Известие

Collapse
No announcement yet.

Тресе предницата АР 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Тресе предницата АР 156

    Вчера смених оригиналните пружини на колата със спортни и тръгнах да я тествам. Като натисна гаста и започва едно доста неприятно тресене на предницата, отидох на баланс на джантите, оказаха се леко криви и джантите и гумите. Купих две гуми и изправихме джантите, тресенето намаля малко, но го има все още,а като колата е по инерция не се усеща нищо. От какво може да се е получило, че аз немога да си го обясня?
    Alfa Romeo 156 2.4JTD+++ Alfa Romeo 156 1.9JTD+
    ex. Fiat Stilo 1.6 16v

  • #2
    Преди подмяната на пружините,не си ли имал проблем с тресенето...
    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от TheRaDoOo Покажи съобщение
      Вчера смених оригиналните пружини на колата със спортни и тръгнах да я тествам. Като натисна гаста и започва едно доста неприятно тресене на предницата, отидох на баланс на джантите, оказаха се леко криви и джантите и гумите. Купих две гуми и изправихме джантите, тресенето намаля малко, но го има все още,а като колата е по инерция не се усеща нищо. От какво може да се е получило, че аз немога да си го обясня?
      Ходи на някой майстор да ти погледне вътрешните карета, може от там да тресе
      Alfa Romeo 146 Junior EX/Alfa Romeo 146 Ti EX /Alfa Romeo 156 GTA EX/Alfa Romeo 147 GTA wannabe

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от D-I-V-A-K-A Покажи съобщение
        Ходи на някой майстор да ти погледне вътрешните карета, може от там да тресе
        Именно заради това го питам...,дали и преди не е имал проблем......и ми стана интересно....иначе и аз си го помислих същото,защото няма логика......щом друго не е сменяно....а и е характерно тресенето от карета при даване на газ....
        156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
        147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
        159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

        Comment


        • #5
          Преди да смениш пружините, вътрешните карета са били горе-долу на едно ниво с външните, след смяната, колата става по-ниска и вече вътрешното каре идва по-ниско от външното и от този ъгъл ти идва вибрацията. Имаш я само когато подаваш газ защото тогава има натоварване на каретата и след като се въртят под по-голям ъгъл съответно имаш вече дисбаланс и вибрация...имах го същия проблем и засега успях да го пооправя
          Alfa 159 2,4 JTDm Q4
          ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
          ex Alfa 156 1,9 JTD
          ex Alfa 75 1,8

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от pesho_kj Покажи съобщение
            Преди да смениш пружините, вътрешните карета са били горе-долу на едно ниво с външните, след смяната, колата става по-ниска и вече вътрешното каре идва по-ниско от външното и от този ъгъл ти идва вибрацията. Имаш я само когато подаваш газ защото тогава има натоварване на каретата и след като се въртят под по-голям ъгъл съответно имаш вече дисбаланс и вибрация...имах го същия проблем и засега успях да го пооправя
            ок да приемеме че е така но аз бях с Радо и тресенето е само от дясно в лявата част всицко е нормално нали и 2-те карета след смяната пропадат по ниско и за какъв по голям ъгъл става на вапрос че за 3 см. разлика във височината на колата е от едните до другите пружини
            Last edited by Lupo Nero; d.m.y г., 21:20.

            Comment


            • #7
              Колега с тоя проблем себоря от половин година уж каретата са добре,тампоните са добре ама си клатии то яко.С какви пружини си и с какъв мотор.Аз съм с -35мм H&R
              alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
              alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от pesho_kj Покажи съобщение
                Преди да смениш пружините, вътрешните карета са били горе-долу на едно ниво с външните, след смяната, колата става по-ниска и вече вътрешното каре идва по-ниско от външното и от този ъгъл ти идва вибрацията. Имаш я само когато подаваш газ защото тогава има натоварване на каретата и след като се въртят под по-голям ъгъл съответно имаш вече дисбаланс и вибрация...имах го същия проблем и засега успях да го пооправя
                Е това вече ми е много интетесно,половината форум трябва да има този проблем?

                По въпроса колега и аз съм за вътрешно каре,провери си направо цялата полуоска. Има случай тук у нашето град след профилактика на карета си спестяват поставянето зегерки и т.н.
                156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
                KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
                Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
                Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

                Comment


                • #9
                  Сменете вътрешните карета и ще видите дали ще тресе и отидете на реглаж, ако никога не сте я водили!
                  Алфа Ромео 156 1.9 JTD

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от GurgaPiti4 Покажи съобщение
                    Сменете вътрешните карета и ще видите дали ще тресе и отидете на реглаж, ако никога не сте я водили!
                    e кво да и регулират

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Lupo Nero Покажи съобщение
                      e кво да и регулират
                      предница, минава при едни чичковци и я регулират, говоря по принцип ако колата никога не е регулирана предницата за на пред капиш?? Все пак не пречи и няма да износва гуми, ако са правени по сериозни ремонти все пак писахте, че са купени нови гуми.
                      Алфа Ромео 156 1.9 JTD

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Lupo Nero Покажи съобщение
                        ок да приемеме че е така но аз бях с Радо и тресенето е само от дясно в лявата част всицко е нормално нали и 2-те карета след смяната пропадат по ниско и за какъв по голям ъгъл става на вапрос че за 3 см. разлика във височината на колата е от едните до другите пружини
                        Съгласен съм, мисълта ми е, че карето или каретата вече са износени и при малка промяна на ъгъла се усеща много повече вибрацията отколкото със старите пружини. Ако е само от дясно, значи е дясно вътрешно каре, макар, че в движение трудно може да се установи дали вибрацията идва от ляво или дясно, тя вибрира цялата предница.
                        Alfa 159 2,4 JTDm Q4
                        ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
                        ex Alfa 156 1,9 JTD
                        ex Alfa 75 1,8

                        Comment


                        • #13
                          И аз като се допитах до 1-2 души ми казаха карета. На мен ми пукат външните, от тах възможна ли е вибрацията да се получава?
                          Alfa Romeo 156 2.4JTD+++ Alfa Romeo 156 1.9JTD+
                          ex. Fiat Stilo 1.6 16v

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от TheRaDoOo Покажи съобщение
                            И аз като се допитах до 1-2 души ми казаха карета. На мен ми пукат външните, от тах възможна ли е вибрацията да се получава?
                            Възможна е!

                            Като си хванете полуоската близо до карето и започвате да клатите нагоре на долу.
                            Ако не усетите луфт, вдигнете на крик да се освободи напрежението и пак пробвайте, на подемник ще е още по-лесно...
                            sigpic
                            Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                            156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                            147 JTDm 140-Малката манекенка
                            GT- JTDm 150

                            Comment


                            • #15
                              Филма ще почне,ако няма усезаем луфт,както е примен.
                              alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
                              alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

                              Comment

                              Working...
                              X